duminică, 13 ianuarie 2013

Colaborare: Waves

Tema acestei colaborari - Waves - mi-a placut tare mult, asa ca am realizat o manichiura si un machiaj artistic(de fapt doua machiaje pentru ochi ;). Am muncit ceva la ele si sper sa va placa rezultatul!


Am purtat cu placere aceasta manichiura si mi-e dor de mare!!!








step by step

1. baza: 2 straturi de oje diferite pe fiecare unghie(doar alb am aplicat pe doua unghii)
Produsele folosite pentru realizarea manichiurii: BarryM #364 mint green, Pastel #93, Golden Rose #88, Golden Rose # 232, Farmasi #031, Glass top coat, Flormar nourishing oil



2. tehnica buretelului
vopselurile acril cu care am pictat valurile


3. pictarea unghiilor cu vopsele acril si la final am aplicat glass top coat














Machiajul unui ochi











step by step
produsele folosite pentru realizarea machiajului


first wave inspired eye makeup





second waves inspired eye makeup

Haideti sa vedem si postarile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:


A bientot! 

15 comentarii:

  1. Wow, superb, se vede ca ai muncit ceva la ele dar rezultatul e pe masura! Unghiutele arata genial! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit totul nemaipomenit de frumos! Se vede ca ti-a placut tare mult tema asta :p Imi plac foarte mult amandoua, dar unghiutele sunt preferatele mele.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. supeeeeeeeeeerb, ai recreat perfect atat valurile de pe unghiute cat si de pe ochi <3, superb superb superb <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe unghiutele, dar si machiajul e bestial, Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci! :**** Intr-adevăr, mi-a plăcut mult tema! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelent!
    Mi se par absolut perfecte operele tale.
    Asta inteleg eu prin arta!
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. unghiile sunt faine,dar machiajul e bestial!

    RăspundețiȘtergere
  8. ambele sunt superbe!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  9. G, tu esti nebuna! :)) Sunt superbe >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. FASCINANT DE FRUMOSSSSS!!!! ma asteptam la ceva extraordinar din partea da , dar se pare ca asteptarile mele sunt micute pe langa ce ti-a iesit , BRAVO!!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine, m-a cucerit. De unde ai luat acrilicele? Ale mele nu s bune de nimic...Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci! Culorile acrilice le-am luat de pe colorit.ro in urma cu trei ani(am pictat cu ele peretii in camera baiatului) dar cred ca le gasesti si acum la ei pe site(de la Policolor si Maimeri). :*

    RăspundețiȘtergere