marți, 26 august 2014

LovelyWholesale: new order review

Ce mai faceti, dragilor? Va era dor de o noua postare cu bijuterii si accesorii? : ) Inainte de apleca in drumetii prin frumoasa noastra tara (in Acest album de pe pagina de Facebook puteti vedea poze cu locurile vizitate), primisem coletul de la LovelyWholesale. La fel ca si la comenzile anterioare (Aici, Aici) si de data aceasta tot bijuteriile si ochelarii de soare m-au atras cel mai mult (au transport gratuit). Va invit sa vedeti ce mi-am ales!
Vroiam un colier statement, la baza gatului, cu pietricele albastre sau verzi si Acest colier mi s-a parut foarte interesant. A costat 4.49$ si este disponibil si pe verde.



Acest colier auriu, simplu, poate fi asortat la multe tinute. Costa doar 3.49$.
Colierul cu mesajul "Cool" a devenit preferatul meu pentru tinutele de zi. Costa 2.49$ si il gasiti Aici (si in varianta cu "Love").


 
Cool outfits! ; )

Daca va doriti un colier mai delicat, pe Acesta vi-l recomand! Este format din doua randuri de lantisoare; cel mai mic are o inimioara cu un cristal transparent si celalalt are scris "Princess". <3
Mi-am ales si doua perechi de cercei. Acestia au un aer vintage iar ciucurasii de culoare albastru intens (sunt si pe negru) le dau un aer... jucaus. Tare mult imi plac!


Cerceii cu stelute aurii sunt eleganti si foarte frumos lucrati. Ii gasiti Aici la pretul de 2.99$.
Doua perechi de ochelari de soare s-au adaugat colectiei mele. : ) Pe aceasta pereche pusesem ochii de ceva vreme. Bratele au un design aparte, se termina cu ciucurasi aurii ca niste cercelusi. Nu mai sunt in stoc insa Aici gasiti multe modele frumoase.


Cealalta pereche de ochelari au un design retro dat de ramele negre si un aer trendy datorita lentilelor albastre cu reflexii de oglinda. Costa 10.99$ si ii gasiti Aici.



Acest inel cu zebra ma bucur ca l-am bagat in cosul de cumparaturi! Imi este tare drag si este calitativ. Costa 3.49$ si merita achizitionat!
La comanda anterioara mi-am comandat o bentita cu perlute foarte draguta asa ca mai mi-am ales inca doua modele. Pe cea cu frunzulite aurii o gasiti Aici la pretul de 3.49$.
Aceasta costa 3.99$ si este pretioasa si eleganta. <3



Kisses, G

7 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt colierele. Ai un ten foarte frumos, georgia.

    te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mult îmi place acel colier pe auriu, simplu, delicat! ♥
    Şi bentiţele au farmecul lor, tare bine îţi stau ♥
    Să le porţi cu drag! ♥
    Pupici, Gia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase toate Georgia,sa le porti cu drag,imi plac mult cerceii cu stelute si inelul.Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  4. ce inel bestial <3 love pantofii si ador parul tau !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt toate <3 pe ochelarii cei cu brate aurii am pus si eu ochii demult..trebuie sa mii cumpar si eu neaparat :) iar cercei cu ciucurasi sunt adorabili <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce norocoasa esti ca ai reusit sa iti cumperi ochelarii de soare cu bratele speciale, arat foarte bine!
    Toate bijuteriile sunt foarte frumoase, dar inima mea s-a oprit la cerceii aurii cu steluta!

    RăspundețiȘtergere