miercuri, 10 septembrie 2014

OOTD: Kurtmann.ro outfit and cat eye glasses


 Outfit: 
Lace Blouse - Vero Moda via Kurtmann.ro (click Here)
Pants - Zara via Kurtmann.ro (click Here)
Sandals - Zara via Kurtmann.ro (click Here)
Cat eye glasses - DyStyle (click Here)
Handbag - Amiclubwear (Click Here)
Bracelet - Crown Fashion (click Here)
Earrings - Lovelyshoes (click Here)

Am profitat din nou de reducerile de pe site-ul Kurtmann.ro (ochisem de mult timp sandalele crem) si mi-am ales 3 articole de care sunt tare incantata: o bluza din dantela cu nasturasi in forma de floare, o pereche de pantaloni si sandalute Zara. Bluzita, marca Vero Moda, este pur si simplu pretioasa si o ador. Are un design romantic, vintage iar detaliile sunt minunate. Pantalonii negri cu croi slim si talie inalta sunt potriviti atat pentru o tinuta casual cat si pentru una eleganta (cu accesoriile potrivite ; ). Bluza si pantalonii nu mai sunt in stoc insa Aici si Aici sigur gasiti modele care sa fie pe placul vostru. In schimb, daca sunteti norocoase si purtati 39 sau 40, sandalele Zara le gasiti Aici la pretul de doar 31.96 ron!!! Singura masura disponibila este 40 - cea comandata si de mine - insa se potrivesc si la 39 (vin lejer si datorita beretei pe glezna nu scap din picior ; ). Asa ca grabiti-va! Merita!
Nu ratati reducerile de pana la 60% la peste 500 de modele! http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/tip/sale/ref/blog/sb/giamakeup

Sandalele le-am purtat si cu jeansi zdrentuiti (ripped boyfriend jeans). <3
Cautand rame de ochelari cat eye, am descoperit site-ul DyStyle (www.dystyle.ro). Din pasiune pentru feminitate si stil, DyStyle aduce aerul retro in prezent. DyStyle este locul unde piesele de creatie originale (DyStyle Original Design) se intalnesc cu o selectie atenta de look-uri care ajuta la construirea unei imagini Pin up complete si autentice.
Cuvantul magic, Pin up, mi-a starnit imediat interesul si am rasfoit site-ul. Rochii, bluze, fuste, incaltaminte si accesorii in stilul minunat al anilor 20 - 30 - 40 - 50 - 60, asteapta sa fie (re)descoperite si purtate cu gratia si feminitatea specifica acestor perioade. Puteti combina articolele respective cu cele moderne, pentru un plus de originalitate. Pentru domni, gasiti accesorii retro foarte chic (cravate, papioane, batiste, butoni).
Eu am ales o pereche de ochelari de soare si rame de ochelari cat eye, must have pentru un look Pin up. Se potrivesc formatului ochilor mei si urmaresc linia sprancenelor. Ii gasiti Aici.


 Rame de ochelari si ochelari de soare cat eye de la DyStyle.
















 Make-up realizat exclusiv cu produse Golden Rose: Liquid Powder Mineral Foundation 05, Stick Concealer 01 si 03, Pressed Powder 105, Mineral Bronze Powder 02, Selective Color Palette Eyeshadow 02, Precision Liner Intense Black, Miracle Lash Mascara, Dream Lips Lipliner 515, Velvet Matte Lipstick 18 si 19.

 Vineri, 12 septembrie, Gia Make-up Blog implineste 2 ani de la prima postare! Pe pagina de facebook Gia Make-up Blog se desfasoara un concurs aniversar, pentru a sarbatori evenimentul. Premiul consta in patru produse Golden Rose, oferite de Cosmania (www.cosmania.ro). 
                        Daca nu v-ati inscris inca, astazi este ultima zi de inscrieri!



Kisses, G

Big sale for sexy bodycon and v-neck dresses for you.
They will absolutely make you stunning!

$3 OFF OVER $30
$6 OFF OVER $50
$12 OFF OVER $80

Ends:Sep/19 
Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

10 comentarii:

  1. Frumoasa tinuta.
    Imi plac ochelarii, dar cel mai mult imi place rujul - culoarea acestuia.
    Sa le porti cu placere pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult imi place bluzita, e tare finuta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frmoasa tinuta ta!
    Imi place foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult sandalele, dar niciodata nu au numarul meu :)). Ochelarii si geanta rosie sunt preferatele mele. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase alegeri, toate îmi plac! ♥
    Bluziţa e deosebită! ♥
    Pupici, Gia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta tinuta, iar blugii iti vin tare bine :) Imi plac ochelarii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare afacerea!! Sa le porti cu placere, le am si eu de anul trecut, sunt foarte dragute sandalele <3
    Ochelarii aia te prind de minune, iar de ruj nu mai zic, esti adorabila :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba prima tinuta, eu nu's cu blugi rupti.

    RăspundețiȘtergere