joi, 25 iunie 2015

Summer trend: Gold and silver temporary tattoos from Born Pretty Store

Tatuajele temporare aurii si argint folosite pe post de bijuterii sunt un must have al acestei veri! Tatuajele metalice arata super pe pielea bronzata, asigurand un look hot pe plaja, in discoteci si chiar la tinutele glamour, de gala. Ma uitam de ceva vreme la gold tattoos insa pe site-urile din tara au preturi destul de mari. La ultima comanda pe site-ul Born Pretty Store am descoperit ca au si astfel de tatuaje la preturi mici de 1 - 3 USD/sheet. Am comandat doar un model S83 cu simboluri navy/marine(hartia este cam de 14 cmx19cm) ce contine 5 bratari si alte cateva elemente individuale(o ancora si niste scoici, melci, stelute...).

 Modelul S83 il gasiti Aici la pretul de 1.78 USD/sheet.
Metoda de aplicare:
1. Curatati si uscati suprata unde doriti sa aplicati tatuajul;
2. Decupati modelul dorit si indepartati folia transparenta de deasupra;
3. Aplicati tatuajul pe piele, cu fata in jos(hartia sa fie deasupra);
4. Tapotati cu un burete/discheta imbibat cu apa pana se desprinde hartia. Incercati sa desprindeti usor un colt al hartiei si vedeti daca s-a imprimat intreg modelul; daca nu, continuati tapotarea cu discheta imbibata cu apa.
5. Tatuajul poate rezista cateva zile daca este transferat corespunzator;
6. Pentru indepartarea tatuajului folositi crema sau ulei.

 Eu am decupat simbolurile individuale si le-am aplicat pe glezna piciorului stang iar pe incheietura mainii stangi am transferat modelul bratara cu ancora. Celelalte tatuaje le pastrez pentru concediu. ; )
Parerea mea este ca arata foarte bine si vor arata si mai bine pe pielea bronzata! Le ador! Le-am aplicat ieri si astazi inca sunt intacte. Sunt rezistente la apa si nu se indeparteaza asa usor; am incercat sa le dezlipesc de pe piele cu unghia si nu am reusit. Mai mult decat atat, azi noapte am avut surpriza sa constat ca sunt fosforescente si se vad pe intuneric(glow in the dark). Precizez faptul ca n-am avut nici o reactie adversa dupa aplicare. Imi fac cu ochiul si motivele tribale, cele egiptene si orientale; toate sunt asa de frumoase! <3 Voua cum vi se par? Le-ati purta?








Site-ul Born Pretty Store asigura transport gratuit international, indiferent de valoarea cumparaturilor. Puteti beneficia in plus de 10% discount la o comanda, folosind codul RRGX31.


Kisses, G

13 comentarii:

  1. Cat de tari sunt!! Am vazut ca e mare frenezie cu tatuajele astea..si pe buna dreptate, sunt adorabile! kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vazut o gramada de poze cu ele pe instagram; chiar sunt super! :*

      Ștergere
  2. Foarte dragute tatuajele astea si vad ca sunt in mare trend. Ma bate si pe mine sa imi comand de la born pretty. Coletul imi ajunge la posta vamala? mai platesc suplimentar pentru el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am primit la posta din localitate insa in general am inteles ca ajung la vamala asa ca nu stiu sigur... :*

      Ștergere
  3. Sunt minunate! Imi plac la nebunie!
    Doar ca eu sunt alba...nu stiu cum s-ar vedea...dar as putea incerca oricum! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase,se vad super frumos <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragalase!
    Nu stiu daca team mai intrebat, ce camera foto folosesti?
    Kisses

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere